ترجمه مقاله Where and how to search? Search paths in open innovation مسیرهای پژوهش در نوآوری باز

ترجمه مقاله آماده 

Where and how to search? Search paths in open innovation

کجا و چگونه پژوهش کنیم؟ مسیرهای پژوهش در نوآوری باز

مجله و سال

Research Policy 2015

کلمات کلیدی

Search space, Search heuristics, Organizational search, Innovation intermediaries, Problem framing, Boundary spanning

قیمت مقطوع 12 هزار تومان

لطفا از نشر این ترجمه در فضای مجازی و اینترنت جدا خودداری کنید. انتشار آن حرام است. از اینکه به مترجم احترام می‌گذارید ممنونم

 

 09017614595

لینک دانلود مقاله مدیریت تکنولوژی و نوآوری




Search for external knowledge is vital for firms’ innovative activities. To understand search, we proposetwo knowledge search dimensions: search space (local or distant) and search heuristics (experiential orcognitive). Combining these two dimensions, we distinguish four search paths – situated paths, analogicalpaths, sophisticated paths, and scientific paths – which respond to recent calls to move beyond “where tosearch” and to investigate the connection with “how to search.” Also, we highlight how the mechanismsof problem framing and boundary spanning operate within each search path to identify solutions totechnology problems. We report on a study of 18 open innovation projects that used an innovation inter-mediary, and outline the characteristics of each search path. Exploration of these search paths enrichesprevious studies of search in open innovation by providing a comprehensive, but structured, frameworkthat explains search, its underlying mechanisms, and potential outcomes



searchThe focus in the cognitive dimension of search is on the heuris-tics used by firms to evaluate alternatives when making decisions(Gavetti and Levinthal, 2000, p. 114), and the processes involved(Gavetti and Rivkin, 2007). Existing analyses emphasize the sepa-ration between action and cognition: “one part [of decision making]occurs in the world of cognition and comprises ways of conceptual-izing the firm and its environment. The other unfolds in the worldof action and consists of mechanisms that shape what a companyactually does” (Gavetti and Rivkin, 2007, p. 420).Experiential search is guided by a desire for direct feedbackfrom trials (Nickerson and Zenger, 2004). An important elementof experiential search is the “on-line” evaluation of alternatives,and the subsequent action on immediate feedback from currentactions without reflecting on their causes (Gavetti and Levinthal,2000; Zollo and Winter, 2002). Boundedly rational organizationscan activate accumulated routines or programs (Cyert and March,1963). Nelson and Winter (1982) consider “routine development”as exemplifying experiential search processes, often described as“learning by doing” (Pisano, 1994).


پژوهش روی دانش خارجی برای فعالیتهای نوآورانه شرکتها مهم است. برای درک و شناخت پژوهش، ما دو بعد پژوهش دانش را ارائه می کنیم: فضای پژوهش ( محلی یا دوردست) و اکتشافات پژوهشی ( آزمایشی یا شناختی). با ترکیب این دو بعد، ما چهار مسیر پژوهش مسیرهای جایگزین، مسیرهای قیاسی، مسیرهای پیچیده و مسیرهای علمی- را مشخص می کنیم که به فراخوانهای اخیر برای حرکت به آنسوی مسئله پژوهش در کجا انجام گیرد و به بررسی ارتباط با این مسئله که چگونه پژوهش صورت گیرد پاسخ می دهد. هم چنین، ما بر این تاکید می کنیم که چگونه مکانیزمهای طرح مسئله و محدوده مرزی در هر مسیر پژوهش عمل میکند تا راه حلهایی را برای مسایل تکنولوژی شناسایی کند. ما در مورد بررسی 18 پروژه نوآوری باز توضیح می دهیم که یک واسطه نوآوری را به کار بردند و مشخصات هر مسیر پژوهشی را ترسیم کردند. شناسایی این مسیرهای پژوهشی بررسیهای قبلی پژوهش را در نوآوری باز از طریق فراهم کردن چارچوبی منسجم اما ساختاری فراهم می کند و پژوهش، مکانیزمهای زیرساختی آن و پیامدهای بالقوه آن را توضیح می دهد.


یافته های ما از 18 پروژه نوآوری باز برگرفته شده اند که بررسی می کنند که چگونه واسطه های نوآوری (چسبروف2006؛ روجاکر و همکاران 2014) به مشتریان کمک می کنند تا راه حلهای بالقوه را برای مسایل تکنولوژیکی خود از طریق انتخاب مسیر پژوهشی و به کارگیری مکانیزمهای پژوهشی بیابند. تحقیق ما شامل بررسی موردی مجسم شده انجام شده در نوآوری نهایی واسطه نه سیگمایی است. گونه ای جدید از واسطه های نوآوری ( نظیر نه سیگما، InnoCentive، Yet2.com) خدماتی را برای کمک به شرکتها در مدیریت
پژوهش برای دانش خارجی و ویژگی فکری ارائه می کنند. ما بر واسطه هایی متمرکز می شویم که روابط بین شرکتها ( جویندگان دانش) را به دنبال پژوهش برای راه حلها و ایده ها در بازارهای تکنولوژی جدید، و شبکه جهانی فراهم کنندگان راه حل نظیر آزمایشگاههای
R&D، دانشکده ها و شرکتهای تخصصی تسهیل می کنند (بودرو و همکاران 2011؛ جپسون و لاخانی 2010؛ سیگ و همکاران 2010).

یافته های ما چندین بخش را در منابع ایجاد می کنند. به لحاظ تئوری، ما چارچوب مسیر پژوهشی را برای روشن ساختن و تشریح الگوها و انتخابهای پژوهش پیچیده و برای توسعه تئوریها در منابع نوآوری ارائه می‌کنیم



شرکتهای به دنبال راه حل هایی برای مسایل پژوهشی در بین ترکیباتی از دانش در مکان پژوهش هستند( نودسون و سریکانت 2014). چگونه شرکتها باید بدانند که از کجا شروع کنند؟ با مواجه شدن با مکان پژوهش به عنوان فاصله نسبی از پایگاه دانش کنونی شرکت، پژوهش ممکن است محلی به عبارت دیگر در مجاورت دانش کنونی شرکت یا دوردست به عبارت دیگر دور از دانش کنونی شرکت باشد. در عمل، مقولات و ترکیبات دانش باید پیشتر مشخص شوند. مقولات دانش می تواند از طریق حوزه های تکنولوژیکی ارائه شوند( نظیر اشتعال درونی، الکترونیک، انرژی زیستی و غیره)، طبقه بندیهای صنعت ( نظیر اتومبیلها، خرده فروشی مصرف کننده، مخابرات) یا رشته های علمی ( نظیر امواج  الکترومغناطیس، فیزیک ذرات، بهینه سازی). با این حال، مهم است که شرکت محلی بداند که دانش مناسب در کجا ذخیره می شود( مثلا، در افراد، سازمانها، تئوریها، امتیازنامه ها، محصولات و غیره) تا به طور مناسب آن را پژوهش کند. سازمانها در ابتدا به دنبال پیروی از روال کار موجود و راه حلهای قبلی هستند ( لوینتال و مارچ 1993؛ استوارت و پودولنی 1996).