ترجمه مقاله آماده Competencies of project managers in international NGOs: Perceptions of practitioners


صلاحیت مدیران پروژه در سازمان های غیر دولتی بین المللی


مشاهده شاغل ها


مجله و سال انتشار


International Journal of Project Management 33 (2015) 116–125


کلمات کلیدی


Project management; Competencies; International development; NGOs; Local and cultural context; Human skills and behavioral competencies;

Environment; Adaptation; Professionalization


قیمت مقطوع : 10 هزار تومان

21 صفحه ترجمه فارسی آن شده است


لطفا از نشر این ترجمه در فضای مجازی و اینترنت جدا خودداری کنید. انتشار آن حرام است. از اینکه به مترجم احترام می‌گذارید ممنونم


جیمیل:


paper.for.mba@gmail.com


تماس یا تلگرام: 09017614595


لطفا در اینترنت نشر ندهید حرام است

لطفا قبل از تماس ایمیل یا پیامک بزنید تا در تلگرام پیام بگذارید.

لینک دانلود مقاله 





    در توسعه بین المللی ، با وجود حرفه ای  شدن سازمان های غیر دولتی در انجام پروژهای متعدد و بر خلاف مطالعه های انجام شده بر روی پروژه های خصوصی، مطالعه های کمی در مورد صلاحیت مدیران پروژه در سازمان های غیر دولتی1 صورت گرفته است. این مقاله  شامل  یافته های یک مطالعه بدون فرضیه با هدف شناسایی صلاحیت مدیران پروژه در سازمان های غیر دولتی بین المللی و چگونگی استفاده از این صلاحیت ها در پروژه های می باشد. بررسی انجام شده با مدیران پروژه توسعه بین المللی در سازمان های غیر دولتی نشان می دهد که آنها باید با وضعیت خیلی خاصی مقابله کنند و با توجه به شرایط محیطی خاص تغییرات قابل ملاحظه ای را در ظرفیت مدیر پروژه به وجود آورند. صلاحیت افراد معنای جدیدی را برای مدیران پروژه با پشتیبانی کم، منابع کم ، سیستم مشتری دوتایی جایی که مجبور هستند یک مشتری اهدا کننده را راضی کنند در حالی که انتظارات مردم محلی دیدگاه اهدا کنندگان یکی نیست.

 

1.       مقدمه

    حرفه ای سازی کار در سازمان های غیر دولتی در زمینه توسعه بین المللی پدیده ای است که بر اهمیت شایستگی مدیران در این سازمان ها تأکید می کنند2.

    حرفه ای سازی توسعه بین المللی و اقدامات بشر  دوستانه  ای که کارشناسان را بر آن داشت تا برای یک کار حرفه ای واقعی که کار به طور فزاینده ای با معیارهای مدیریتی در پروژه مشخص و همچنین اثر عمل آنرا بسازند که قبلا توسط داوطلبان انجام شده بود

       حرفه ای سازی در تضاد با تعهد که مشخصه کار مردم در...............

در تجربه شما، چکونه این شایستگی ها  در پروژه ها به کار برده می شود، برا ی ما یک مثال بزنید؟ سازمان های غیر دولتی به منظور پوشش فعالیت های مختلف حرفه ای انتخاب شدند و زمینه های مداخله ی مختلف : کمک های انسان دوستانه، همکاری داوطلبانه، تأمین مالی، سلامت، آموزش، رفاه کودکان، تغذیه، حقوق بشر، توسعه پایدار، کارآفرینی و غیره را دارد. این تحقیق با مدیران پروژه بین المللی و با بررسی مستندات مربوط به صلاحیت مدیران پروژه در سازمانهای غیر دولتی انجام شده است. برای هدف این مقاله، ما به بررسی صلاحیت های مدیران در سطح جهانی به جای بررسی سازمان های غیر دولتی به صورت منطقه ای تمرکز می کنیم. امکان نشان دادن سازمان های غیر  دولتی پشت هر نقل قولی وجود ندارد، چرا که ممکن است از برخی از پاسخ دهندگان استنباط شده باشد. ما تصمیم به برجسته سازی عناصری می کنیم که مهم تلقی می شوند و از ثبات و تکرار در ارائه ها به وجود آمده اند. برا ی آنالیز کردن اطلاعات، ما از تجزیه و تحلیل قیاسی با داده های خام( متن مصاحبه ) به جای دسته بندی از طریق تفاسیر استفاده می کنیم.................



In international development, despite the professionalization on NGOs of the numerous projects carried out, very few studies address the

competencies of project managers in non-governmental organizations (NGOs) as opposite to the significant body of studies conducted for private

sector projects. This article presents findings from an exploratory study aimed at identifying competencies of international development project

managers and how these competencies are used in projects. A survey conducted with international development project managers in NGOs show

the very specific situation they have to deal with and the significant change in meaning for project management capacities, considering their very

particular environment. Here, human competencies take a new meaning for people who manage projects with limited support, limited resources

and a double client system, where they need to satisfy a client donor while respecting local populations which needs are not always compatible with

donors' vision.


There is a significant body of literature that address project

managers' competencies that can be observed within private sector

businesses. Some studies address the leadership style of project

managers with respect to project success (Dean, 2007; Geoghegan

and Dulewicz, 2008;Müller and Turner, 2010; Turner andMüller,

2005; Yang et al., 2011), while others present the various types of

project managers (Hauschildt et al., 2000). Several of the studies

conducted on the competencies of project managers also target

specific areas, such as infrastructures (Ahadzie et al., 2009; Chen et

al., 2009; Dainty et al., 2004; Toor and Ogunlana, 2008; Wong et

al., 2007). Among these studies, several showmore specifically the

importance of human skills (Alam et al., 2010; Clarke, 2010;

Cocco, 1995; El-Sabaa, 2001; Henderson, 2008; Pant and Baroudi,

2008) or soft skills (Gillard and Price, 2005; Leybourne and

Sadler-Smith, 2006; Muzio et al, 2007; Neuhauser, 2007;

Skulmoski and Hartman, 2010; Stevenson and Starkweather,

2010). Some studies address more specifically competencies

for change management (Crawford and Hahmias, 2010), stress

management (Aitken and Crawfod, 2007), and result-oriented

project management (Gillard and Price, 2005), and sometimes

also focus particularly on ethical thinking as a reference point

to develop an approach for teaching practical ethics to project

managers (Helgadóttir, 2008).

On an international level, literature on the competencies of

international managers increasingly addresses the intercultural

aspects of management within private businesses (Cerimagic,

2010; Lee et al., 2007; Lientz and Rea, 2003; Moodian, 2009;

Ochieng and Price, 2010; Thomas and Walter, 2008). According

to the literature review that address international projects in