ترجمه مقاله لاتین A legal perspective on university technology transfer 


نوشته  Christopher S. Hayter و  Jacob H. Rooksby


ژورنال J Technol Transf، سال 2016


قیمت 7 هزار تومان


توجه داشته باشید، در صورتی که ترجمه را خریداری فرمودید، انتشار آن در اینترنت و فضاهای مجازی حرام است. لطفا به کار ترجمه احترام بگذارید.


فهرست مطالب


1 Introduction


2 Legal scholarship and university technology transfer


3 A case law perspective


3.1 Madey v. Duke, 307 F.3d 1351 (Fed. Cir. 2002)


3.2 Stanford v. Roche, 131 S. Ct. 2188 (2011)


4 Managerial and policy perspectives


4.1 Unique nature of IP law


4.2 Legal infrastructures and capacities


4.3 IP ownership options


4.3.1 Do nothing beyond protect government interests


4.3.2 Faculty ownership


4.3.3 University ownership


4.3.4 Third party assignment


4.4 Patent prosecution


4.5 Patent enforcement


4.6 Tax-exempt status of the university


5 Discussion


فایل PDF 20 صفحه و فایل ترجمه 26 صفحه

بخش ترجمه مقالات مدیریت تکنولوژی

لینک دانلود مقاله لاتین دانلود A legal perspective on university technology transfer


چکیده:

در سی و پنج سال پس از تصویب قانون بای-دل از 1980، ادبیات قوی ظهور انتقال تکنولوژی دانشگاه به عنوان یک مکانیسم مهم برای انتشار و تجاری سازی فن آوری های جدید ناشی از تحقیقات دولت فدرال بودجه را مستند کرده است. از دست رفتن این تحقیقات، هرچند، انچه این مقاله دیدگاه حقوقی می نامد، درک درستی از چگونگی تاثیر قانون و مکانیزم همراه آن در انتقال تکنولوژی دانشگاه است. به طور خاص، این مقاله، نسخه های میزان تحقیقات حقوقی و نمونه هایی از چگونگی موارد قانون، ساختارهای حقوقی و ماهیت منحصر به فرد قانون مالکیت معنوی و انتقال تکنولوژی، و همچنین سیاست های آموزش عالی را بررسی می کند. در طور کلی، ما سوالات مهم برای تحقیقات آینده، که در خدمت به شکل یک دستور کار تحقیقات بین رشته‌ای است که می تواند به بینش های تازه علمی و بحث های مربوطه کمک کند و به نقش دانشگاهها در توسعه اقتصادی و اجتماعی ارائه شده وابسته است را پیشنهاد می­دهیم.

کلمات کلیدی: انتقال تکنولوژی. بای-دل. قانون.اختراعات. تحقیق قانونی


Abstract In the thirty-five years after passage of the Bayh–Dole Act of 1980, a robust

literature has documented the emergence of university technology transfer as a critical

mechanism for the dissemination and commercialization of new technology stemming from

federally-funded research. Missing from these investigations, however, is what this paper

terms the legal perspective, an understanding of how the law and its attendant mechanisms

impact university technology transfer. Specifically, the paper reviews the extant legal

scholarship and provides examples of how case law, legal structures, and the unique nature of

intellectual property law affects technology transfer, as well as higher education policy and

management. Throughout, we propose critical questions for future investigation, which serve

to form a cross-disciplinary research agenda that can contribute fresh insights to scholarly and

policy discussions related to the role of universities in economic and social development.

Keywords Technology transfer Bayh–Dole Law Patents Legal research

JEL classification O32 O34 O38


حتی ساختار حقوقی شرکت های بزرگ ترسیم خطوط از دانشگاه خود است که می تواند روی مشاور دریافت نهادهای تاثیر گذارد. به عنوان مثال، در بسیاری از دانشگاه ها انجام عملیات انتقال تکنولوژی از پایه های تحقیق به طور جداگانه گنجانیده شده است. این موجودیت ها از نظر قانونی نهاد مجزا از دانشگاه هستند، موضوع تابلوهای خود از مدیران و اسناد مختلط. بر این اساس، وکیل مدافع، استخدام در دانشگاه ها نمی تواند این اشخاص بدون اجرای گرفتاری  تضاد اصول بهره توصیه کند. با توجه به دانشگاه های دولتی، برخی از ایالت ها نیاز دارند که در خانه مشاوره دامپزشک تصمیم گیری از جمله برای شرکت به عنوان یک شاکی در شکایت های قانونی، از طریق دفتر دولت از دادستان کل، با تاثیر بیشتر که چگونه مشاور حقوقی داده می شود و تصمیم گیری ساخته می شود، داشته باشند.

بسیاری از رهبران دولت و دانشگاه ها از  قانون بای-دل 1980 به عنوان سنگ بنای اختراعات و صدور مجوز در دانشگاه ایالات متحده مشاهده کردند.

این مقاله به بررسی این نتایج با معرفی منظر حقوقی به عنوان یک دیدگاه انتقادی که از طریق آن به بررسی مکانی که در آن قانون انتقال تکنولوژی تاثیر می گذارد و به طور گسترده تر، سیاست آموزش عالی و مدیریت می پردازد. این کار را از طریق دو روش مرتبط است. اول، ما تحقیقات حقوقی موجود مربوط به انتقال فناوری، کمک ها  و چالشهای آن را بررسی می کنیم. دوم، چند نمونه از قانون مورد و مدیریت آموزش عالی و سیاست که نشان دهنده ارتباط از منظر حقوقی به انتقال تکنولوژی است ارائه می کنیم.